5 Ekim 2008 Pazar

Vizon ve deri uyumu...Hem modern hem elit..


Geçen sene Missoni bu ceketin uyarlamasını yapmıştı..

Bu model vintage bir model gerçekten eskiden kalmış temiz saklanmış bir ceket.Ny'ta bir ikinicel butikte satışta almak için kolları sıvadım arkadaşıma email yolladım ve yakında benim olabilir..Denemeden alacagım için üzerimde nasıl durur bilemiyorum ama oldukça beğendim bu modeli..Altının lastikli olmaması avantaj..

Beyoğlundaki ikinciel butiklerde bulabilirmisiniz bilmiyorum ama elinde bu tip model vintage kürkleri olanlar lütfen bana yazsın ..

Özellikle vizon ve muskrat arıyorum onları arçalattıp değişik formlarda yaptırmayı düşünüyorum.Buarada bir dip not;

YENİ KÜRKE KARŞIYIM.

Kesinlikle eskiden yapılmış olanları giyiyorum çünkü daha fazla katliam yapılmasına karşıyım..Eskiden olanları kullanırsak enazından bundan sonra talep etmemiş oluruz diye düşünüyorum.Özellikle Çinden gelenlere hayır diyelim lütfen..

Hiç yorum yok: