4 Ekim 2008 Cumartesi

Bu yılın en şık çanta tasarımı..







Gucci bu sezon püsküllerin dışında
solda gördüğünüz bu modeli satışa koymuş..Henüz Gucci mağazasına gidip görmedim yani İstanbuldaki magazalarında satışta mı bilmiyorum ama bu modele ben bayıldım..

Neden derseniz ilk bakışta çok etnik gözüken bu çanta bizim Kapalıçariıda satılan Kilim desenli heybelerden özenilerek tasarlanmış çok Türk ezgili bir model..Tabii ki ben de bir Türk olarak etkilendim..Senelerdir hep gözümüzün önündeki bir deseni bukadar güzel yorumlayan Gucciye tebrikler..Üzerinde border olarak GG amblemleri ve halı motifleriyle bu sezonun OLMAZSA OLMAZLARINDAN..



Guccinin kendi sitesinde 1200 dolar civarında bir fiyata satışa sunulan bu ürün kumaş olduğundan deriler kadar fiyatlı değil..



44 cm gibi bir genişliği olduğunu varsayarsak elde de çok havalı durur gibi geliyor..En yakın zamanda bir tane edinip elde nasıl durduğunu sizlerle paylaşacağım..

Hiç yorum yok: